C. Хөлөгт тоглоом

хугацааны хязгаарлалт 1 секунд

санах ойн хязгаарлалт 256 мегабайт

оролт стандарт оролт

гаралт стандарт гаралт

Поликарп, Василый хоёр энгийн дүрэмтэй тоглоомнуудад дуртай. Өнөөдөр тэд төгсгөлгүй шатрын хөлөг дээр өөрсдийн нэг нэг хүүтэйгээр ээлжлэн нүүж тоглоцгооно. Поликарп эхэлж нүүх ба өөрийн ээлжин дээр $(x, y)$ нүднээс $(x - 1, y)$ нүдрүү эсвэл $(x, y - 1)$ нүдрүү нүүнэ. Харин Цэцэг өөрийнхөө ээлжин дээр $(x, y)$ нүднээс $(x - 1, y), (x - 1, y - 1)$, $(x, y - 1)$ нүднүүдийн аль нэг нүдрүү нүүж болно. Хоёр тоглогчид мөн нүүдэл хийхгүй өнжих эрхтэй.

Тоглогчдод сөрөг координаттай нүд рүү нүүхийг болон мөн өрсөлдөгчийнхөө хүү байгаа нүдрүү нүүх нь хориглогдсон. Хамгийн эхэлж $(0, 0)$ нүдэн дээр очсон тоглогч ялагч болно.

Анхны хүүнүүдийн байрлах координат мэдэгдэж байгаа бол зөв тогловол аль тоглогч нь ялж болохыг тогтоо.

Оролт

Эхний дөрвөн мөрөнд $x_{p}, y_{p}, x_{v}, y_{v}$ ($0 ≤ x_p, y_p, x_v, y_v ≤ 10^5)$ гэсэн Поликарп, Василый хоёрын хүүнүүдийн анх байрлаж байгаа координатууд байна.

Эхэнд хүүнүүдийн байрлах нүднүүд нь ялгаатай байх болон тэдний аль нь ч $(0, 0)$ нүдэн дээр байрлахгүй байх нөхцөл хангагдана.

Гаралт

Ялагчийн нэрийг хэвлэ: "Polygarp" эсвэл "Vasiliy".

Орчуулсан: Э.Оргил-Эрдэнэ

Жишээ тэстүүд

Оролт
2 1 2 2
Гаралт
Polycarp
Оролт
4 7 7 4
Гаралт
Vasiliy

Тэмдэглэл

Эхний жишээнд, Поликарп $(2, 1)$ нүдэн дээрээс эхэлсэн тохиолдолд $(1, 1)$ нүдрүү нүүж эхлэнэ. Дараа нь өрсөлдөгчөө хэрхэн нүүхээс үл хамаараад Поликарп хоёр дахь ээлжин дээрээ $(1, 0)$ нүдрүү нүүх ба эцэст нь гурав дахь ээлжин дээрээ $(0, 0)$ нүдрүү очиж хожно.

Сэтгэгдлүүдийг ачааллаж байна...