C. Робот хөл бөмбөгчин

хугацааны хязгаарлалт 2 секунд

санах ойн хязгаарлалт 256 мегабайт

оролт стандарт оролт

гаралт стандарт гаралт

4-р сарын нэгэн сайхан нарлаг өдөр Валлас найзуудтайгаа хөлбөмбөг тоглож байлаа. Гэхдээ Валлас гэртээ Громиттой хамт үлдээд найзууд уруугаа өөрийн робот хувилбарыг өөрийнхөө оронд явуулсаныг найзууд нь мэдсэнгүй. Робот нь бусад тоглогчдыг бодвол хэд хэдэн давуу талуудтай. Жишээ нь: тэр бөмбөгийг тодорхой цэгт нарийвчлалтайгаар цохих чадвартай. Бас хальт цохих гэсэн асуудал байхгүй. Энэ хоёрын хослол нь роботыг төгс хөлбөмбөгчин болгож байв. Бөмбөг түүнд ирсэн тохиолдолд тэр зүгээр л бөмбөгийг онилоод цохиход гоол орохоор байв. Тэр энэ төлөвлөгөөг эхний хагасын турш ашигласан ч тэр гоол ховорхон оруулав.

Эсрэг багийн хамгаалагч маш сайн байсан бөгөөд хаалганд шулуун ойртож байгаа бөмбөгийг шууд барьж байв. Гэхдээ робот Валлас хурдан сэтгэгч байсан бөгөөд тэр хаалгачыг хуурч чадна гэдгээ ухаарсан. Тэд хөл бөмбөгийг дөрвөн талдаа ханаар хүрээлэгдсэн хашаан дотор тоглож байсан бөгөөд робот Валлас бөмбөгийг өөр зүг рүү цохих бөгөөд тэгэхэд хамгаалагч бөмбөгийг барих гэж оролдохгүй. Тэр үед хэрвээ бөмбөг хананд ойгоод дараа нь хаалга уруу чиглэж ирэх юм бол гоол орох болно.

Чиний даалгавар бол робот Валласын бөмбөгийг нэг удаа хананд ойлгон шууд хаалганд орох цэгийг хөлбөмбөгийн талбайгаас хайж олоход туслах юм. Эхний хагаст робот Валлас толгойндоо хэд хэд бөмбөгөөр цохиулсан бөгөөд эцэст нь зарим үзэгдэх орчин нь гэмтсэн. Гэмтэлээс болоод робот Валлас зөвхөн өөрийн баруун талын хана уруу онилж чадна. (Робот Валлас эсрэг багийн хаалга уруу харан зогсож байгаа)

Хөлбөмбөгийн талбай нь тэгш өнцөгт хэлбэртэй тул тэгш өнцөгт координатын систем гэж үзээд координатын эхлэл ($0$, $0$) талбайн зүүн доод хэсэгт байгаагаар загварчлая. Робот Валласын тоглож байгаа багийн хаалга нь баруун талд байгаа. Энэ нь сайжруулсан хөлбөмбөгийн талбай бөгөөд робот Валласын эсрэг багийн хаалга нь зүүн талын хананы голд байхгүй байж болох юм.

Координатын системийн өгөгдсөн зүйлс:

  • $y_{1}$, $y_{2}$ - Робот Валласын цохих ёстой хаалганы багананы координатууд,
  • $y_{w}$ - Робот Валласын онилж буй хана,
  • $x_{b}$, $y_{b}$ - бөмбөгний цохигдох үеийн байрлал,
  • $r$ - бөмбөгний радиус

Бөмбөгний төв нь $OY$ тэнхлэг дэхь ($0$, $y_{1}$) болон ($0$, $y_{2}$) цэгүүдийн хооронд онох юм бол гоол орсонд тооцогдоно. Бөмбөг шулуун замаар хөдөлнө. Бөмбөг нь төгс уян хатан (бөмбөг цохилтноос болоод жижигрэхгүй), анхны болон ойх өнцөг нь тэнцүү юм. Хэрвээ бөмбөг ойгоод хаалга уруу чиглэхгүй, өөр ханыг цохисон тохиолдолд, эсвэл хаалганаас өөр газар оносон тохиолдолд эсрэг баг бөмбөгийг барьж авах ба робот Валлас цаашид буруу тооцоолол хийж эхэлнэ. Тиймээс болж өгвөл ийм тохиолдлоос зайлсхийх хэрэгтэй юм. Бөмбөгний төв болон хүрсэн биет хоёрын зай бөмбөгний радиусаас ($r$) хэтрэхгүй гэж үзнэ.

Оролт

Нэг мөрөнд бүхэл тоонууд байна: $y_{1}$, $y_{2}$, $y_{w}$, $x_{b}$, $y_{b}$, $r$

($1 ≤ y_{1}, y_{2}, y_{w}, x_{b}, y_{b} ≤ 10^{6};\ \ $ $y_{1} < y_{2} < y_{w};\ \ $ $y_{b} + r < y_{w};\ \ $ $2 \cdot r < y_{2} - y_{1}$).

Бөмбөг нь талбайд байх бөгөөд аль ч ханыг нэвтлэхгүй. Робот Валласын ойлгохоор завдаж буй хананд хүрэхгүй байх нь баталгаатай. Бас хаалга нь талбайн буланд байрлахгүй.

Гаралт

Робот Валлас гоол оруулж чадахааргүй бол "-1" гэж гаргана. Бусад тохиолдолд онилж буй цэгийн абсцисс координат $x_{w}$-г хэвлэнэ.

Хэрвээ гоол орохуйц цэг олон байвал бүх цэгийн координатыг хэвлэнэ. Системийн хариунаас $10^{-8}$-аас багаар зөрж болно. Бутархайн цэгийн арын байж болох бүх оронг гаргах нь зүйтэй.

Орчуулсан: Энхлут

Жишээ тэстүүд

Оролт
4 10 13 10 3 1
Гаралт
4.3750000000
Оролт
1 4 6 2 2 1
Гаралт
-1
Оролт
3 10 15 17 9 2
Гаралт
11.3333333333

Тэмдэглэл

Нэг болон гурав дахь жишээн дээр гоол орох боломжтой.

Сэтгэгдлүүдийг ачааллаж байна...